fbpx

 

2019.02.01 (penktadienį) Europex patalpose (S. Daukanto 3, Klaipėda) vyks susitikimas su betonavimo darbų projektų vadovu.

Vadovas suteiks daugiau informacijos apie įgyvendinamus projektus. Vyks kandidatų atranka.

Papasakosime apie karjeros galimybes, bei atsakysime į jums aktualius klausimus.

Susitikimo metu su atrinktais kandidatais bus pasirašomos darbo sutartys.

Kandidatai, norintys dalyvauti susitikime privalo užsiregistruoti telefonu +370 619 35 699

Mus rasite adresu: S. Daukanto g. 3 (5 aukšt.), Klaipėda

Daugeliui iš mūsų, Norvegija skiriasi nuo mūsų gimtosios šalies. Net švedai ir danai kontrastingai žvelgia į savo kaimynus. Persikėlimas į kitą šalį gali būti iššūkis, todėl žymiai lengviau tada, kai  kai jūs žinote, ko tikėtis. Štai keletas dalykų, su kuriais greičiausiai susidursite  gyvendamas Norvegijoje.

6 Things to Know Before Moving to Norway

Sveikatos priežiūros paslaugos gali kelti nepatogumų

Norvegija siūlo sveikatos draudimą, bet tik po to, kai jūs būsite surinkęs tam tikrą kiekį vizitų pas gydytoją. Pirmieji vizitai kainuos, tačiau kai jūs pasieksite 2040 NOK ribą, turėsite teisę į nemokamą medicininę pagalbą. Standartinis vizitas kainuoja apie 135 NOK. Dantų ir akių gydymo išlaidos nėra kompensuojamos. Be to, jus gali nustebinti medicinos įranga gydymo įstaigose. Taip pat gali kilti šiokių tokių nepatogumų registruojantis, tačiau iš esmės procedūros ilgai netrunka apsilankyti pas gydytoją. Norėdami gauti daugiau informacijos apie sveikatos priežiūros sistemą, apsilankykite Helfo.no.

Žmonės yra paprasti

Žmonės rengiasi gana paprastai, mados tendencijos yra panašios  visoje šalyje. Žmonės Norvegijoje nėra individualistai ar linkę  turėti savo išskirtinį stilių. Kiekvienas Norvegijoje yra sportiškas, o tai reiškia, kad kiekvienas slidinėja slidėmis. Nebūtų sunku rasti žmonių, kurie tik retkarčiais žaidžia  futbolą ar krepšinį, bet tai nėra taip populiaru kaip kitose šalyse.

Transportas yra gana brangus ir kelionės trunka ilgiau

Norwegian road

Norvegija turi gražią gamtą – kalnai, fiordai, ežerai, upės ir pan. Tai žinoma puiku, tačiau atsiliepia  kainoms už transportą. Viešojo transporto bilietas Osle kainuoja 30 NOK (galite pasitikrinti bilietų kainas). 50 NOK kainuos, jei jūs perkate bilietą iš vairuotojo. Be to, jei jūs važiuojate  iš miesto į miestą, būkite pasirengę kelionei, nes turėsite važiuoti kalnų keliais arba apvažiuoti  kalną, kas užtrunka laiko, nebent važiuosite tuneliais per kalnus. Taip pat laikas laukiant kelto lėtina jūsų judėjimo greitį iš taško A į tašką B.

Daugelis dalykų kompiuterizuoti

Norvegai naudojasi  informacinėmis technologijomis. Debeto kortelės yra priimamos daugelyje vietų. Galite apmokėti už gydytojo paslaugas tiesiog gydymosi įstaigoje arba užsisakyti vizitą pas kirpėja internetu. Taip yra  iš dalies dėl to, kad darbo jėga yra brangi Norvegijoje.

Norvegai myli savo šalį (ir kalbą)

Norwegians love their country

Tam tikra prasme norvegai yra nacionalistai. Žinoma, niekas nepersekios jūsų dėl tautybės, tačiau norvegai myli savo šalį ir nelabai mėgsta užsieniečius. Nors dauguma norvegų pakankamai gerai  kalba angliškai, kai jums yra teikiamos viešosios paslaugos ar tiesiog bendraujate su žmonėmis, pvz. perkate pirkinius  prekybos centre ar prašote pagalbos gatvėje. Tačiau jei norėsite dirbti Norvegijos kompanijoje administracinį ar vadovaujantį darbą, norvegų kalba  bus privalomas reikalavimas.

Vairuoti automobilį – prabanga

Viešasis transportas yra brangus, bet ne toks brangus kaip turėti ir išlaikyti nuosavą  automobilį. Brangūs tiek automobiliai, tiek mokesčiai už juos.  Taip pat turite atsižvelgti į degalų kainas, automobilio priežiūros išlaidas, ir net baudas už eismo taisyklių pažeidimus. Kita vertus, nors daugelis Rytų europiečių ir susiduria su minėtais sunkumais,  jie suranda būdus kaip vairuoti Norvegijoje.

Norvegijos gyventojų gyvenimo lygis yra vienas aukščiausių pasaulyje. Žinoma,  išlaidos skiriamos pragyvenimui taip pat yra gerokai didesnės negu daugelyje kitų valstybių. Šiame straipsnyje rasite jums rūpimus atsakymus, tokius kaip, kiek  pavyzdžiui jums iš tikrųjų kainuotų gyvenimas Norvegijoje, kiek galėtumėte sutaupyti ir pan.  Žemiau nurodytos kainos paimtos iš interaktyvaus internetinio puslapio Numbeo (kainos  laikui bėgant gali kisti, todėl naudokitės kaip orientyru, bet ne faktu).

Norway city map

Valiutų kursas:
1 Euras = 8,50 Norvegijos krona
1 U.S. doleris = 6,20 Norvegijos krona

Visos kainos nurodytos NOK:

Maistas

Oslas

Stavangeris

Bergenas

Tromso

Trondheimas

Pienas (1 l)

14.65 15.28 14.45 15.00 14.96

Duona (balta, 500 g)

24.72 25.32 26.88 25.00 22.50

Sūris (1 kg)

81.06 84.49 85.43 125.00 87.35

Obuoliai (1 kg)

20.75 22.43 23.17 18.50 22.67

Vietinis alus (0.5 l)

27.65 30.00 26.97 33.00 28.08
Pakelis cigarečių (Marlboro) 94.00 92.50 94.50 120.00 93.00

Įtartumėte, kad Oslas kaip sostinė yra brangiausias Norvegijos miestas, tačiau nustebtumėte, kad tokiuose miestuose kaip Stavangeris arba Tromsas  gyvenimas gali būti brangesnis nei sostinėje. Kita vertus, maisto kainos ne taip jau skiriasi visoje šalyje, tad ryškius kainų skirtumus  galima matyti tik perkant konkrečias ir specifines prekes.

Transportas ir mokesčiai

 Oslas

 Stavangeris

Bergenas

Tromso

Trondheimas

Vienkartinis viešojo transporto bilietas

30.00 32.00 29.00 42.00 40.00

Mėnesinis bilietas

630.00 650.00 690.00 680.00 600.00

Benzinas (1 l)

14.61 15.00 15.07 15.85 14.87

Komunaliniai mokesčiai (elektra, šildymas, vanduo ir t.t.), 85m2 butui

1,635.15 1,991.85 1,915.54 1,416.67 2,341.28

Internetas (6 Mbps, neribotas)

307.47 339,33 299.50 562.50 299.30

Nuoma (1 miegamasis, miesto centre)

10,079.96 13,090.00 9,250.00 10,250.00 10,062.50

Nuoma (3 miegamieji, miesto centre)

18,575.00 23,987.50 18,375.00 25,000.00 16,142.86

Bilietas į kino teatrą

110.00 110.00 110.00 110.00 110.00

Lyginant būsto ir transporto kainas, Tromsas yra brangiausias miestas gyventi. Tromsas randasi Norvegijos šiaurėje, ir pasižymi didesniais atstumai, todėl susisiekimas /logistika yra sudėtingesnė, atitinkamai ir brangesnė.

Jei ieškote darbo Norvegijoje, bei įvertinate dideles pragyvenimo išlaidas, atkreipkite dėmesį į tai, kad Europex organizuoja ir sprendžia būsto bei transporto klausimus visiems savo darbuotojams. Pateikite savo CV ir mes informuosime apie jums tinkamus darbo pasiūlymus.

Ar teko gyventi/dirbti Norvegijoje? Kokia jūsų patirtis?

Iš tiesų, sunku pasakyti, ar susirasti darbą Norvegijoje yra sudėtingas uždavinys, ar ne, nes tai priklauso nuo daugelio faktorių. Norvegija turi griežtus darbo įstatymus ir teisės aktus, o procedūros kartais gali būti itin sudėtingos net ir ES gyventojams.

Kodėl darbas Norvegijoje yra toks patrauklus?

Pagrindinė priežastis yra darbo užmokestis. Darbo užmokesčio lygis Norvegijoje yra vienas aukščiausių visame pasaulyje. Taip pat Norvegija pasižymi griežtais darbo įstatymais, užtikrinančiais geras darbo sąlygas – penkias savaites apmokamas atostogas per metus, mokamas motinystės ir tėvystės atostogas bei kitas socialines išmokas.

Be to, jei lyginsime darbo užmokesčio lygį Rytų Europos šalyse ir Norvegijoje, kai kurias atvejais matysime, kad darbo užmokestis Norvegijoje yra net 5-7 kartus didesnis nei tose šalyse. Todėl daugelis žmonių pasirenka dirbti Norvegijoje, o ne savo gimtojoje šalyje.

Neigiami aspektai

Kas dažnai pamirštama, tai  –  gyvenimo Norvegijoje kaina. Šalis turi progresinę mokesčių sistemą, o tai reiškia, kad pelno mokestis yra vidutiniškai 36%. Pragyvenimo išlaidos taip pat yra daug didesnės nei daugelyje kitų šalių, dideli net virš 100% mokesčiai taikomi prabangos daiktams, pavyzdžiui, brangiems automobiliams.  Pastebėtina, kad kai kuriuose pramonės sektoriuose reikės įsigyti specialius leidimus dirbti, pavyzdžiui, Bygge ID-Kort statybos sektoriaus darbuotojams. Todėl gali būti sudėtinga ir painu susigaudyti šiuose biurokratiniuose dalykuose.

Kaip įsidarbinti?

Yra įvairių būdų kaip susirasti darbą. Vienas iš jų yra naršyti skelbimus, paprašyti draugų pagalbos. Iškyla keletas problemų – norvegai yra nacionalistai, todėl daugeliu atveju reikalauja norvegų kalbos pagrindų išmanymo. Be to, sunku rasti gerą darbą be jokių rekomendacijų. Trečia, darbo santykių dokumentai ir procedūros kartais gali būti pernelyg komplikuotos.

Kitas būdas yra įsidarbinti per agentūrą. Kai kurios agentūros siūlo savo pagalbą ieškant darbo, ir ima fiksuotą mokestį, o darbuotojas dirba tiesiogiai. Kitos agentūros taiko komisinį mokestį nuo darbuotojo darbo užmokesčio. Nauda ta, kad agentūros suranda darbą ir bendrauja su administracija derinant visus reikalingus dokumentus. Kai kurios iš jų dar siūlo nemokamą kelionės, apgyvendinimo ir kitas išmokas.

Ką siūlo Europex?

Europex įdarbina darbuotojus auto  sektoriuje (automobilių mechanikus, dažytojus, kėbulo specialistus, PDR ir t.t.) ir statybos sektoriuje (stalius, mūrininkus, betonuotojus  ir kt.).  Administracinis darbas  apima tiek dokumentų paruošimą, tiek registravimą, Bygge ID-Kort registraciją ir t.t.), Europex taip pat siūlo nemokamą būstą ir apmoka transporto į darbo vietą išlaidas. Be to, priklausomai nuo sektoriaus, Europex apmoka keturias per metus darbuotojo keliones namo.

Vienas iš  privalomų reikalavimų darbuotojams – pakankamas anglų kalbos mokėjimas. Norvegų kalba daugeliui darbo pozicijų nėra privaloma. Kiti reikalavimai priklauso nuo kliento Norvegijoje poreikių.

Jei esate suinteresuotas dirbti Norvegijoje, pateikite savo CV ir mes su Jumis susisieksime kai tik rasime jūsų gebėjimus atitinkančią darbo vietą.

Yra keletas būdų, kaip rasti gerų darbuotojų, tačiau įmonių savininkams kyla daug problemų surandant kvalifikuotus darbuotojus, ir tuo pačiu sutelkiant dėmesį į savo verslo vystymą. Darbuotojų paieška  tai ne tik laiko reikalaujanti veikla, bet ir atitraukianti dėmesį nuo strateginių dalykų. Įprastai gero darbuotojo suradimo standartinė procedūra tokia:

  1. Įdėti skelbimą,
  2. peržiūrėti šimtus gyvenimo aprašymų (CV) bei rekomendacinių laiškų ,
  3. įvertinti potencialius kandidatus, atlikti apklausas,
  4. patikrinti kandidato gyvenimo aprašyme (CV) nurodytus faktus,
  5. ir apsispręsti kuris iš kandidatų yra tinkamiausias tam tikram darbui atlikti.

Prisiminkime, kad visa tai turi būti padaryta tuo pačiu metu, kai turite sukoncentruoti savo dėmesį į verslo plėtrą, finansus, atlyginimų mokėjimą ir savalaikę ir kokybišką projektų eigą.

Taigi, kaip be galvos skausmo surasti tikrai gerus darbuotojus ir sugebėti išlaikyti verslo pulsą?

Atsakymas yra paprastas, ir manau, šio straipsnio pabaigoje jūs turėsite raktą į sėkmingą įdarbinimo procesą.

Žemiau yra nurodyta keletas būdų, kaip surasti gerą, kvalifikuotą darbuotoją:

  • Galite įdarbinti profesionalų HR specialistą, kuris užsiims atrankomis, tačiau tai pakankamai brangus būdas, be to jūs turite būti tikras, kad HR specialistui išties bus reikalingas visai darbo dienai 5 dienas per savaitę.
  • Galite sudaryti sutartį su įdarbinimo agentūra, kuri suras ir įdarbins reikalingus darbuotojus už jus. Taip, patirsite papildomų išlaidų už šią paslaugą, tačiau jums dirbs savo srities profesionalai, kurie užtikrins, kad gautumėte tinkamą darbuotoją, ir jums tikrai nereikės rūpintis dėl atrankos proceso bei įvairiausių detalių.
  • Taip pat galite apsvarstyti darbuotojų nuomos klausimą per įdarbinimo bei personalo nuomos kompaniją. Tokiu būdu, jūs išvengiate papildomų atrankos bei įdarbinimo išlaidų, jūs mokėsite tik už faktiškai dirbtas darbuotojo valandas.

Personalo paieškos bei nuomos agentūros yra išties puikus pasirinkimas. Tai gali padėti sutaupyti laiko, būti tikram, kad atrinkti tinkami darbuotojai, ir koncentruotis į savo verslo vystymą ir augimą. Viskas, ką personalo nuomos kompanijai reikia žinoti, tai jūsų poreikį – kokie yra reikalavimai kandidatui. Šis sprendimas teisingas, nes žmonės peržiūrintys CV, atliekantys  interviu, tikrinantys kandidato biografinius faktus yra savo srities profesionalai, turintys ilgametę patirtį atrankose, taip pat turėtumėte įvertinti tai, kad  naudojamos didelės potencialių  kandidatų duomenų bazės. Jums tereikia pasirinkti vieną iš kelių atrinktų kandidatų arba tiesiog palikti šį klausimą personalo nuomos kompanijai, ir patvirtinti atrinktą kandidatą.

Ar turite kokių nors naudingų patarimų susijusių su įdarbinimo agentūromis? Pasidalinkite  savo patirtimi.

Darbuotojų koncentracija bei motyvacija  darbui šiandien yra iššūkis daugumai kompanijų. Nepaisant to, kad yra žinomos įvairiausios technikos stresui bei koncentracijai valdyti, visgi dažnai viršų ima prigimtiniai faktoriai, t.y. sureaguojame į įvairiausius dirgiklius, kas sąlygoja dėmesio bei koncentracijos praradimą.

Stress in the workplace

Photo Credit: Getty Images

Šiandienos darbo aplinkoje darbuotojas „nėra sala“, jis praktiškai negali koncentruotis tik  į jo paties užduotis  bei ignoruoti to, ką aplink daro kiti kolegos, nes žmonės dažnai padeda vieni kitiems įgyvendinti iškeltas užduotis. Komandinis darbas ir įmonės kultūra pabrėžia pagalbos komandai bei bendro tikslo siekimo svarbą. Kita vertus, tai gali atitraukti nuo prioritetinių darbų. Šiame straipsnyje, suteiksime jums keletą būdų, leidžiančių sutelkti darbuotojų dėmesį į  užduotis ir padidinti produktyvumą.

Komunikavimas apie prioritetų svarbą

Tai yra vienas iš svarbiausių dalykų, apie  ką vadovas  turėtų kalbėti su darbuotojais, siekiant išlaikyti fokusą  į svarbiausių uždavinių atlikimą, o ne blaškant dėmesį nereikšmingais darbais. Dar svarbiau ne tik nustatyti prioritetus, bet  aktyviai ir nuolat  komunikuoti, idant darbuotojai mobilizuotųsi svarbių ir prioritetinių užduočių atlikimui.

Efektyvaus darbuotojo specializavimas

Gana dažnai vienas darbuotojas atlieka daug įvairių užduočių, ir taip jo / jos našumas gali sumažėti, nes  savo laiką ir energiją skiria persijungimui nuo vienos užduoties prie kitos. Specializacijos privalumai  – tai efektyvumo ir įgūdžių lygio didinimas darbuotojui atliekanti tam tikras užduotis. Kad darbuotojas galėtų efektyviai atlikti keletą užduočių, jis / ji turi juos visus įvaldyti, kas reikalauja laiko. Laikinas įdarbinimas gali būti geras sprendimas darbo vietų užpildymui darbuotojais, kurie turi atitinkamus įgūdžius, specializuojasi tam tikroje srityje ir gali pradėti reikalingą atlikti darbą dirbti efektyviai ir profesionaliai.

Anot konsultanto David Sarokin, “Gamybos efektyvumas kyla iš darbo pasidalijimo, sumažinant perėjimų tarp užduočių laiką. Darbuotojas, kuris baigia automobilio dažymo darbus, kaip pavyzdžiui, neturi mesti dažymui skirtų įrankių ir pasiimti automobilio surinkimui reikalingus prietaisus, nes  surinkimo darbai eina į kitam darbuotojui” (Chron.com).

Lūkesčiai turi būti realūs

Gana dažnai žmogiškųjų išteklių valdyme susiduriama su pernelyg dideliais darbdavių lūkesčiais ir  darbuotojų patiriamu stresu. Kai kurie darbdaviai turi aukštus standartus, kuriuos ypatingai sunku atitikti, o tai sukelia stresą darbuotojams. Jei darbuotojas atlieka daug užduočių, stresas sukelia sumaištį, o bendras produktyvumas sumažėja dar labiau. Todėl yra labai svarbu, kad vadovas turėtų realų gamybos pajėgumų vaizdą, kad lūkesčiai bei keliami standartai būtų realūs ir pasiekiami.  Darbuotojai dirba geriausiai, kai jie yra veikiami streso protingumo ribose, kuris yra vadinamas eustresas. Žemiau pateiktoje diagramoje atvaizduojamas ryšys tarp streso ir produktyvumo.

Grafikas: Streso įtaka veiklai

Relationship between stress and performance

Photo Credit: Stress.org

Rinkos svyravimai

Kai organizacija teikia sezonines paslaugas (kaip pavyzdžiui kurortų veikla) ar  susiduria su pardavimų / gamybos augimu, tokiais atvejais ypatingai gelbsti laikinojo įdarbinimo sprendimai atlikti tuos papildomus darbus sezono periodu, kas padeda kompanijoms subalansuoti verslą ir efektyviai panaudoti papildomą  darbo jėgą. Tai reiškia, kad laikinieji darbuotojai gali ženkliai prisidėti prie produktyvumo didinimo kompanijoje tais periodais, kada labiausiai reikia, tuo tarpu, nuolatiniai darbuotojai  gali dirbti standartiniu rėžimu, nejausdami streso dėl padidėjusio darbo krūvio.

Pasidalinkite savo patirtimi, kaip jūs reaguojate į stresą bei užduočių paskirstymu jūsų kompanijoje? Laukiu jūsų komentarų ir visada esu atvira diskusijai!

Pagal Norvegijos Statistikos departamento Personalo įdarbinimo paslaugų sektoriuje 2007 metų apyvarta sudarė 735,8 mln NOK. Daugeliui įmonių, ieškančių laikinų personalo sprendimų, sunkiai sekasi nustatyti kriterijus, kad surastų patikimą ir gerą vardą turinčią įdarbinimo agentūrą. Žinoma, yra daug būdų, kaip tai padaryti, todėl pateiksime jums svarbiausius klausimus, į kuriuos turite atsakyti prieš pasirenkant įdarbinimo agentūrą.

1. Ar įdarbinimo agentūra specializuojasi konkrečioje srityje?

Jei įdarbinimo agentūra yra sukaupusi žinių bei patirties keliose pramonės šakose/sektoriuose, tai labiau tikėtina, kad tokia agentūra gali pasiūlyti geresnės kokybės paslaugas.

2. Kokia įdarbinimo agentūros reputacija konkrečioje pramonės šakoje?

Svarbu, kad kompanija,  įsitvirtinusi tam tikrame sektoriuje, užmezgusi ryšius ir kontaktus, turėtų ir gerą vardą, reputaciją toje pramonės šakoje.

3. Kokia yra laikinojo darbuotojo atrankos procedūra?

Įdarbinimo agentūra turėtų turėti specifines žinias bei patirtį, kad atrinkti tokių savybių, kvalifikacijos darbuotojus, kokių reikia įmonei, kas užtikrina tinkamo  ir įmonės poreikį atitinkančio darbuotojo suradimą.

4. Kiek laiko įdarbinimo agentūra specializuojasi šioje srityje?

Kuo ilgiau įdarbinimo agentūra vykdo personalo atrankų veiklą tam tikroje pramonės šakoje, tuo geriau. Kita vertus, čia tinka posakis „iš lūpų – į  – lūpas“, todėl paklauskite savo partnerio arba paieškokite rekomendacijų internete, kad padarytumėte iš tiesų teisingą sprendimą.

5. Kaip su jumis elgiamasi pirmojo kontakto metu?

Turėtumėte žinoti, kad pirmas įspūdis apie žmogų lemia labai daug, ir įdarbinimo agentūros nėra išimtis. Atkreipkite dėmesį į tai, ar pristatantys kompaniją asmenys yra mandagūs, kokią emociją jie spinduliuoja pokalbio metu. Jei turite galimybę juos susitikti, įvertinkite jų profesionalumą, humaniškumą, pabandykite įžvelgti kokia atmosfera vyrauja komandos viduje. Jums skaitant tarp eilučių, sugebėsite įžvelgti kaip jie elgiasi su savo klientais ir darbuotojais, ir koks rezultate bus jūsų  pasitenkinimas šia agentūra.

6. Ar įdarbinimo agentūra iš tiesų supranta jūsų poreikius?

Kokio darbuotojo jums tiksliai reikia? Ar jums reikia darbuotojo sezoniniam darbui ar ilgesniam laikotarpiui? Ar įdarbinimo agentūra įsigilino į jūsų įmonės veiklos specifiką? Įvertinkite tai, kaip agentūra sprendžia iškilusias problemas, nes tai puikiai parodo jų profesionalumą.

7. Kaip jiems sekasi jų verslas?

Prašykite rekomendacijų; pasidomėkite apie agentūrą internete. Laikino įdarbinimo agentūros tiesiogiai dirba su žmonėmis, todėl jie turėtų  tinkamai elgtis  su žmonėmis, logiška, jei taip nėra, žmonės greičiausiai skųsis bei reikš nepasitenkinimą tokia kompanija. Išsiaiškinkite, kokia yra  kitų įmonių patirtis su konkrečia įdarbinimo  agentūra.

8. Kokia jūsų atsakomybė numatyta sutartyje?

Perskaitykite sutartį ir patikrinkite, ar sutartyje yra neaiškių nuostatų ar sąlygų. Jei jums kyla nors kokių įtarimų, kreipkitės tiesiogiai į agentūrą, ir jei jie negali jums pateikti aiškaus ir nedviprasmiško atsakymo, galimas dalykas, jog ši agentūra nesąžiningai veikia ar bando kažką nuslėpti. Tokiu atveju, jums derėtų paieškoti tinkamesnio partnerio.

Aukščiau išdėstyti klausimai yra svarbiausi jums renkantis įdarbinimo agentūrą. Jei abejojate įdarbinimo agentūros patikimumu, panaudokite šiuos 8 klausimus kaip modelį.

Taip pat kviečiu Jus pasidalinti, kaipgi  jūs nustatote savo partnerių/ įdarbinimo agentūrų patikimumą. Kokiais kriterijais Jūs vadovaujatės?

Kaštų kontrolė yra vienas iš svarbiausių prioritetų daugeliui įmonių mažinant operacines išlaidas. Daugelis išteklių tiesiog iššvaistoma dėl neefektyvių procesų įmonėje, ir žmogiškieji ištekliai gali būti viena iš pagrindinių minėto švaistymo priežasčių. Norėdami padidinti jūsų įmonės pelningumą, mes paruošėme 5 strategijas, kaip kontroliuoti kaštus, naudojantis laikinojo įdarbinimo paslaugomis. Žinoma, šių strategijų negalima pritaikyti absoliučiai visoms situacijoms, kita vertus, mūsų tikslas yra parodyti jums, kaip HR kaštai gali prisidėti didinant visos organizacijos efektyvumą.

Pakeiskite pastoviąsias sąnaudas į kintamas

Darbo jėgos sąnaudos paprastai sudaro didžiąją dalį pelno-nuostolio ataskaitoje. Įmonės struktūros peržiūrėjimas gali būti naudingas, įžvelgiant tas pozicijas, kurių užduotys gali būti atliekamos dirbant ne visą darbo laiką. Tai ypač tinka toms paslaugų įmonėms, kurių paslaugų teikimą lemia sezoniškumas. Tokiais atvejais, laikinieji darbuotojai yra tinkamiausias pasirinkimas dėl įdarbinimo ir atleidimo lankstumo.

Sumažinkite arba eliminuokite viršvalandinį darbą

Apmokėjimas už viršvalandinį darbą yra išties brangiai kainuoja įmonei, todėl racionalu įdarbinti laikinus darbuotojus, kuomet padidėja darbo krūvis nuolatiniams darbuotojams. Tokie sprendimai gali sumažinti darbo jėgos sąnaudas apie 20%, ir tuo pačiu metu padidinti tiesiogiai dirbančių darbuotojų lojalumą kompanijai, kai jiems suteikta galimybė pailsėti, o tai tiesiogiai įtakoja darbuotojų produktyvumą.

 Sumažinkite darbuotojų apmokymo kaštus

Darbuotojų apmokymas ir jų orientavimas darbo aplinkoje paprastai gana brangiai kainuoja ir pareikalauja papildomų resursų. Kita vertus, įdarbinimo agentūros dažniausiai ieško ir atrenka  kandidatus, turinčius įgūdžių ir patirties reikiamoje srityje. Glaudžiai bendradarbiaujant su agentūra, jums bus atrinkti kvalifikuoti kandidatai, kas reiškia darbuotojų apmokymo kaštų sumažinimą jūsų kompanijoje.

Išvenkite personalo atrankos klaidų

Darbuotojų atleidimo procedūros yra dar sudėtingesnės nei įdarbinimo procesas, todėl jūs norite būti tikri, kad įdarbinate tinkamus žmones. Šiuo atveju pastebėtina, kad įdarbinimo agentūros turi  griežtas procedūras kandidatams patikrinti, apklausti ir atrinkti tik numatytam darbui tinkančius darbuotojus. Be to, agentūros stengiasi glaudžiai bendradarbiauti su klientu, suprasti jų tikruosius poreikius ir lūkesčius, įvertindamos veiklos specifiškumą ir atkreipdamos dėmesį į visas išdėstytas kliento poreikio detales.

Apskritai, daugeliu atvejų minėtos strategijos numato kaštų kontrolės galimybes, kuriomis  daugelis įmonių nepasinaudoja. Žinoma, yra daug kitų strategijų, kurias aptarsime sekančiuose straipsniuose. Pasidalinkite kokiomis darbo jėgos kaštų kontrolės strategijomis vadovaujasi jūsų įmonė? Pastabų skiltyje galite pasidalinti savo pastebėjimais!

Norite sužinoti daugiau? Susisiekite su mumis!

Europex komanda linki jums ir jūsų šeimoms jaukių Šv.Kalėdų ir Laimingų Naujųjų Metų!

Norime padėkoti jums už tai, kad buvote kartu su mumis šiuos metus bei tikimės, jog šilti tarpusavio santykiai tęsis ir 2016 metais!